Skip to main content

Wirtualne biuro i us艂ugi ksi臋gowe – cennik

Wirtualne biuro – cena

ile kosztuje wirtualne biuro?

***podane wy偶ej ceny netto

Szczeg贸艂y dotycz膮ce pakiet贸w znajdziesz TUTAJ.

Uproszczona ksi臋gowo艣膰 – cena

Oferta dla klient贸w Wirtualnego Biura Targ贸wek rozliczaj膮cych si臋 na podstawie Ksi臋gi Przychod贸w i Rozchod贸w oraz rycza艂tu:

  • 75 z艂 netto/mc w przypadku samych deklaracji
  • 150 z艂 netto/mc w przypadku deklaracji oraz do 6 dokument贸w
  • 250 z艂 netto/mc w przypadku deklaracji oraz do 15 dokument贸w
  • 300 z艂 netto/mc w przypadku deklaracji oraz do 30 dokument贸w
  • powy偶ej 30 dokument贸w miesi臋cznie cen臋 ustalamy indywidualnie

Powy偶szy cennik dotyczy WY艁膭CZNIE klient贸w korzystaj膮cych z pakiet贸w Wirtualnego Biura Targ贸wek.

Pe艂na ksi臋gowo艣膰 – cena

Oferta dla klient贸w Wirtualnego Biura Targ贸wek rozliczaj膮cych si臋 na podstawie Ksi膮g Rachunkowych:

  • 150 z艂 netto/mc w przypadku samych deklaracji
  • 350 z艂 netto/mc w przypadku deklaracji oraz do 15 dokument贸w
  • 500 z艂 netto/mc w przypadku deklaracji oraz do 30 dokument贸w
  • 750 z艂 netto/mc w przypadku deklaracji oraz do 50 dokument贸w

Powy偶szy cennik dotyczy WY艁膭CZNIE klient贸w korzystaj膮cych z pakiet贸w Wirtualnego Biura Targ贸wek.

Dowiedz si臋 wi臋cej:

tel.: +48 572 669 338

e-mail: info@wirtualne-biuro-targowek.pl